2013. december 29., vasárnap

Lea Michele - Battlefield

Ez a dal megvett engem kilóra.

A JustJared jófejű volt, és egy nappal a premier előtt kiadta a dalt. Aznap (dec. 27) egész este ezt hallgattam. Komolyan nagyon tetszik. Lea-nak minden dal jól áll, a lassú dalok is és a gyorsabb, pörgősebb számok is. Ennek a lánynak egyszerűen nem lehet olyan dalt adni, amit nem tudna jól előadni és nem állna jól neki.


Ha szabad ilyet mondani, egy picit jobban tetszik, mint a Cannonball! Nem tudok semmi rosszat mondani a dalról. Habár annyit igen, hogy utánanéztem, és van már egy ugyanilyen címmel egy dal, amit Jordin Sparks énekel, de stílusban egyáltalán nem hasonítanak. Ha minden debütáló dala ilyen fantasztikus lesz, akkor nem győzőm kivárni, mire megjelennek.

Hoztam egy kis információt, mely dalok mikor fognap megjelenni:
Cannonball - 2013. december 14.
Battlefield - 2013. december 28.
Louder - 2014. január 14.
What Is Love? - 2014. január 28.
You're Mine - 2014. február 11.
On My Way - 2014. február 25.


Maga az album pedig március 4-én fog megjelenni.

De addig is hallgassátok meg a Battlefield-et:

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése

Keresés