2014. május 20., kedd

Devious Maids: Kezdett a második évad

Nem volt rossz a kezdés, de többet vártam volna.

Egy kis előzmény: tavaly mikor véget ért a nagy Született Feleségek darám, rögtön utána indult a sorozat, így kevésbé hiányoltam a feleségeket, hisz rengeteg hasonlóság van a két sorozat között, révén Marc Cherry alkotta mindkettőt. Az első évad nagyon jóra sikeredett (9/10), éppen ezért már nagyon vártam a folytatást. A második évad el is rajtolt, ám nem jött be annyira.
 

A Kép alatt Spoileresen folytatom tovább.


Mielőtt bármit is írnék, szögezzünk le valamit: erőteljesen látszott a részen, hogy építkeznek. Megpróbálták felvezetni, mire számíthatunk a folytatásban, ahogyan tavaly is. Ezzel nincs is semmi baj, csak engem nem nagyon érdekel a "fő rejtély". Oké, hogy Marisol-t valahogy a sorozatban kellett tartani, de lehetett jobb megoldás is szerintem. Mindenesetre kíváncsi vagyok mit hoznak ki az egészből, mert hiába nem mutatták, szinte tuti biztos, hogy az újdonsült udvarló megölte annak idején a feleségét. De a Született Feleségekből kiindulva lehet, hogy más történt. Ja és a titok, ami miatt meghalt a feleség: őszintén szólva nem érdekel, habár az kellemes meglepetés lenne, ha kihatna pár szereplőre.


Ebben a sorozatban azt szeretem nagyon, hogy a fő rejtélyen kívül azért odafigyelnek a többi szereplőre is, valamint nagyon jól kezelik a drámát és a humort egyszerre. Na ebből most sem volt hiány. Annyira jó beszólásokat és egysorosokat kaptak a szereplők, hogy dőltem a röhögéstől. A kedvenc szereplőm még mindig Evelyn Powell. Nagyon jól visszavágott a férjének, amikor azt a ronda bejárónőt vette fel, hogy még véletlenül se csalja meg ismét. Amit pedig levágott, mikor meglátta a jóképű biztonsági őrt. Na az is nagyon vicces volt. Evelyn és férje újra összejött, kíváncsi vagyok merre halad tovább a történetük.


A többi szereplőről most nem szeretnék nagyon szót ejteni. Röviden annyit, hogy mindenkinek megvan a maga szála, és mind egytől-egyig érdekes. Rosie és Spence csiki-csuki játéka mondjuk nekem nem jön be, de a többi igen. Carmen és újdonsült helyzete érdekes és vicces is, Zoila esetében pedig Genevieve az aduász. Egyszerűen zseniális a színésznő.

Értékelés: 7/10.
Nem volt ez olyan rossz. Remélem minden szálból a lehető legjobbat hozzák ki, és akkor nem lesz itt baj.

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése

Keresés