2014. augusztus 17., vasárnap

Faking It: Az első évadról

Összességében nagyon bejött az első évad.

Az első részt már hónapokkal ezelőtt megnéztem, mondanom sem kell nagyon tetszett, nem is értem miért halogattam idáig a folytatást. Tegnap este azonban megnéztem a maradék hét epizódot, és azt kell, hogy mondjam, nagyon jó lett. Bár az utolsó jelenet azért elég klisés lett, szemet hunyok e felett, sőt, nagyon kíváncsi vagyok milyen következménye lesz a folytatásban, hisz megkapta a második évadot, és a jelek szerint csak 2015-ben tér vissza a sorozat, addig meg lehet várni. A várakozást pedig nagyon nem szeretem, de gondolom nem vagyok vele egyedül.


Az alapsztori az, hogy ahova Amy és Karma legjobb barátnők, a középiskolájukban pedig, nagyon toleránsak a melegekkel, sőt még menőségnek is számít, éppen ezért, hogy növeljék a népszerűségüket a nyilvánosság előtt azt tettetik, hogy egymásba szerettek. Ezzel nem is lenne semmi probléma, ám idővel Amy valóban beleszeret Karmaba, azonban Karmanak a suli legvagányabb pasija, Liam tetszik, az érzés pedig kölcsönös. Már ez önmagában nem semmi, ám a sorozatnak nem csak ez az előnye, hanem a fantasztikus mellékszereplők is. A kedvencem egyértelműen Lauren volt, Amy mostoha testvére. Egyszerűen zseniális beszólásai voltak, ráadásul mindenkihez volt egy-két csípős megjegyzése. Idővel persze árnyaltabb lett a karakter, és egy kicsit megmutatták mit miért is tesz, gondolok itt arra, hogy nagyon megszerette a Amy édesanyját, tehát voltak természetes emberi reakciói is. A legjobb jelenetei Shane-el voltak, aki az iskola legmenőbb meleg srácával, és ki nem állhatják egymást. Lauren az egyik epizódban jól meg is fogalmazta miért: a természetük, a tulajdonságaik túlságosan hasonlóak, hisz mindketten szeretik kihasználni az embereket, persze a maguk módján. Az az érzésem a későbbiekben nagyon jó barátok lesznek, amit én már nagyon várok.


Amiről még feltétlenül szeretnék beszélni, az a szülők reakciója, mikor megtudták, hogy a lányaik leszbikusok. Amy édesanyjának reagálása teljesen életszerűbb volt, nagyon kíváncsi vagyok hova fog ez vezetni a továbbiakban. Karma szülei pedig nagyon barátságosan fogadták, sőt túlságosan is, éppen ezért teljesen érthető volt Karma reakciója, hogy vajon a szülei csak azért büszkék rá, mert fel merte vállalni nyíltan a valódi önmagát, ami persze mint tudjuk, ez hazugság. Az évadzáró epizódig mindenesetre eléggé kétértelmű volt, hogy csak barátként szereti-e Amy-t, vagy esetleg többet érez iránta, annak ellenére, hogy csak úgy repkedtek a szikrák közte és Liam között.

Figyelem! Kissé Spoileres leszek a továbbiakban!

Az évadzáró epizód utolsó jelenetében megtörtént az, amire nem számítottunk, Amy és Liam lefeküdtek. Persze ez a sok alkoholnak tulajdonítható, illetve annak, hogy mindketten haragudtak Karmara. Ezt én negatív húzásnak mondanám, ám ahogyan írtam már a bevezetőben, hajlandó vagyok e felett szemet hunyni, ha a második évadban ennek tényleg jó következménye lesz, és nem csak annyi, hogy Karma megharagszik mindkettejükre.

Értékelés: 9/10.
Egy negatívum volt csak az évad során, így megérdemelten adok a sorozatnak kilenc pontot. Kellően volt vicces volt, ám megfelelő helyzetekben drámai felütésű. Tényleg mindenkinek csak ajánlani tudom, ráadásul csak nyolc rész, a hossza pedig másfél filmnek felel meg. Aki egy jó kis kikapcsolódásra vágyik, az nézze meg a Faking It-et. :) Én pedig már kíváncsian várom a második évadot.

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése

Keresés