2014. augusztus 6., szerda

Sok sikert, Charlie! - Augusztus 24-én érkezik a sorozatzáró epizód!

Augusztusban itthon is véget ér a Good Luck Charlie.

Talán eddig nem hangoztattam sokszor, de a Sok sikert, Charlie! a kedvenc Disney sorozatom a Hannah Montana óta. Különlegessége pont abban rejlik, hogy nincs, értem azt ez alatt, hogy egy teljesen hétköznapi család életét mutatja be. Direkt nem átlagost írtam, hisz például Amy mindennek elmondható, csak átlagosnak nem. :) Viccet félretéve, nagyon megszerettem a sorozatot, éppen ezért nagyon sajnálom, hogy véget ért. Nem tudom miért, de egy Disney sorozat sem kap ötödik évadot, még a negyediket is elég kevesen érik meg mostanság. A többi sorozatról nem tudok nyilatkozni, mert a Sok sikert, Charlie! az egyetlen amit rendszeresen követek, igazán megérdemelt volna még egy évadot.


De minden jónak vége szakad egyszer, és nagyon úgy tűnik, hogy a sorozat végeztével egyben tulajdonképpen a Disney csatornával is végzek, hisz nem nagyon van már olyan sorozata, ami nagyon érdekelne. Kivételnek mondható talán az Austin & Ally, valamint a Girl Meets World pilotja is egész jó volt, azt hiszem a folytatásba is bele fogok nézni. Szerintem ez így van rendjén, nagyon kinőttem már a Disney világából, éppen ezért nem is szomorkodok annyira.

A búcsú előtt még hátra van egy rész, amit most Vasárnap fog leadni a Disney, 9:30-kor, illetve van még egy rész, a sorozatzáró előtti, ami egyelőre még nem fog adásba kerülni. A színészekre is kitérnék egy picit, szerintem a legnagyobb eséllyel Bridgit Mendler futhat be szép utat. Nem szerzett akkori hírnevet, mint a Miley-Selena-Demi trió, mégis hiszem, hogy ha nem fog megváltozni sokat hallhatunk még róla. A kedvenc karekterem egyértelműen Amy volt, Leigh-Allyn Baker elképesztően jól formálta meg a karaktert, Mia Talerico pedig elképesztően cuki. :)


Sok sikert, Charlie! - Sorozatzáró epizód
Augusztus 24 Vasárnap 9:30 Disney Channel

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése

Keresés