2015. február 25., szerda

Pilotkritika: Agent Carter

Nem gondoltam volna, hogy ennyire jó lesz a pilot.

Még mielőtt bármi konkrétumot írnék, el kell árulnom, hogy elég nehéz helyzetben voltam, mikor nekikezdtem a pilotnak, ugyanis nagyon nem ismerem ezt a Marvel univerzumot. Természetesen láttam már pár filmet, de az Amerika Kapitányhoz (ami valamilyen szinten kapcsolódik a sorozathoz) még nem volt szerencsém (tervbe van véve már régóta egy nagy Marvel dara). Ettől függetlenül szerintem teljes mértékben követhető volt a pilot, és nagy meglepetésemre igencsak izgalmas is volt, ám azt még nem döntöttem el, hogy benevezzek-e a folytatásra is vagy sem.


A sztori középpontjában Peggy Carter áll, aki egy igazán belevaló, karakán lány, ami már alapesetben is érdekes, de kétségkívül az a sorozat különlegessége, hogy a '40-es években játszódik, amikor is a nőket nem nézték sok mindenre, Peggy pedig ebben a világban próbál boldogulni titkok ügynökként. Közben persze, ahogy az ilyen típusú sorozatoknál lenni szokott, már az első részben volt nem egy negatív karakter, valamint az az érzésem, hogy talán az inas/sofőr is ezt a vonalat erősíti majd...

Hiába minden erőfeszítés, ha az embernek nem jön be Hayley Atwell alakítása, akkor megette az egészet a fene. Számomra rendkívül színpatikus színésznőnek tűnik, ahogy a karaktere is tartogathat még meglepetéseket, azt pedig eddig sem titkoltam, hogy mennyire szeretem az olyan sorozatokat, amelyek a múltban játszódik. Mindezek alapján úgy tűnhet, hogy ez az én sorozatom lehet, azonban mégsem gondolom így. Hiába tetszett annyira a pilot, nem érzek késztetést a folytatásra, még Chad Michael Murray miatt sem, amit nagyon jó volt végre viszontlátni a One Tree Hill óta. :)


Ami a többi szereplőket illeti, Hayley férfi társai hozták azt a tipikusan nagyképű figurát, amit ebben az esetben elvárhattunk, ám egy-két delikvensnél látszott, hogy sokkal több van a látszat alatt, gondolok itt elsősorban Enver Gjokaj karakterére, Daniel-re, aki teljesen másképp állt Hayley-hez, mint a többiek. Van egy olyan érzésem, hogy akár több is kialakulhatna kettejük között, mint munkatársi viszony.

Értékelés: 7/10.
Az első rész mindenképpen megérdemel egy hetest, a folytatás pedig egyelőre várat magára. Valószínűleg esélyt adok majd még neki, hiszen az első évad a maga nyolc epizódjával nem tűnik hosszúnak, akár egy nap alatt ledarálható. Csak javasolni tudom, hogy próbálkozzatok be a pilottal, ám nyilvánvalóan előnyben vannak azok, akik ismerik ezt a Marvel univerzumot. :)

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése

Keresés