2015. április 9., csütörtök

Az ének iskolája harmadik évfolyam: Az első válogatóról

Végre visszatért a műsor a képernyőre.

Múlthét Vasárnap lezajlott a tehetséggondozó műsor harmadik évadának első válogatója, melyben megismerhettünk nyolc kisdiákot, most Vasárnap pedig az osztály második fele fog majd bemutatkozni. Nem tagadom, hogy voltak fenntartásaim az adás előtti pillanatig, hiszen több változás is van tavalyhoz képest, ebből kettő személyi változás: míg Ördög Nóra profin debütált a műsorban, addig Caramel már kevésbe... A továbbiakban mindenről kifejtem részletesen a véleményem.


Az eddigi posztjaim alapján szerintem nem árulok el nagy titkot azzal, hogy mennyire szeretem Ördög Nórát. Egyszerűen minden műsor jól áll neki és nem utolsó sorban pedig akármit kap, azt profin levezeti. Nem volt ez másképp most sem, igazgatónőként is megállta a helyét, bár, hogy egy kis negatívumot is mondjak, a Kölyökklub után kicsit mást vártam volna tőle, már ami a gyerekekhez való viszonyulást jelenti. De szerintem ez változni fog, amikor is már nem a tanárokkal együtt fog ülni, hanem a gyerekekkel együtt a színpadon fog majd állni.


Mielőtt a másik személycseréről is írnék, be kell vallanom valamit: őszintén szólva sosem kedveltem igazán Caramel-t, a zenéjét csípem, de mint személyiség egyszerűen nem jön be. Azért próbálom reálisan megítélni, milyen is volt első blikkre, és azt kell, hogy mondjam, hogy nem sokat láthattunk belőle, hiszen alig jutott szóhoz, a rutinos tanárok elhappolták előle a lehetőséget. Éppen ezért nekem túlságosan sterilnek tűnt, de ne feledjük, ez még csak az első adás volt, tehát a későbbiekben még jobb is lehet.

Sok minden változhat, de egy valami úgy tűnik, hogy sosem fog: Szandi és Szulák Andrea csipkelődéseit még mindig imádom. :) Teljes mértékben igaza volt Szulák Andinak, amikor azt mondta Szandinak, hogy az lenne a meglepő, ha valamihez nem lenne hozzászólni valója. Ami pedig Hajóst illeti, nélküle sem lenne már ugyanolyan a műsor.


Végezetül jöjjenek a diákok, akik nélkül értelmetlen lenne az egész. Idén is nagyon tehetséges gyerekek jutottak be a műsorba, ám szokás szerint megint a lányok előadásai jobban tetszettek, mint a fiúké, az ok pedig igen egyszerű: a lányok esetében már nem lesznek nagyobb hangi változások, míg a fiúk esetében a mutálásnak köszönhetően lehetnek. Ráadásul nem is éreztem hangilag sem erősnek a fiúkat. Ezzel persze nem azt mondom, hogy nem tetszett Janca Áron vagy éppen Varga Norbi előadása, csak éppen nem ők lesznek a kedvenceim. Hangilag a legjobban Juhos Zsófi varázsolt el a legjobban, személyiségileg pedig egyértelműen Nagy Juli. :)

Egy szó mint száz, nekem nagyon bejött az első adás, alig várom már a második válogatót. Ne feledjétek, Vasárnap 18:55 Az ének iskolája.

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése

Keresés