2015. november 18., szerda

Jövőre érkezik a mozikba a Bazi nagy görög lagzi film folytatása!

Minden fontosabb szereplő látható lesz majd a második részben.

Ha a filmekről van szó, akkor éveken keresztül a vígjátékok voltak előnyben nálam. Nem is tudom, hogy pontosan mikor láttam a Bazi nagy görög lagzit, talán pár évvel ezelőtt, mégis a mai napig megmaradt az emlékezetemben a fő sztori, hiszen annyira bohókás és szerethető karakterekkel volt tele a film, hogy még az sem érdekelt, hogy a sztori nagyrészt kiszámítható volt. Egyszerűen hátraültem a fotelben, és átadtam magam az élvezeteknek, vicces jelenetekben pedig nem is volt hiány.

Nos, 13 évvel az első rész után a készítők úgy gondolták, hogy éppen itt az ideje összetrombitálni a nagy csapatot, és elkészíteni a második részt, aminek én nagyon örülök. Időközben már a legelső trailer is kijött, ami alapján a sztori is körvonalazódott nagyjából, ez alapján pedig szerintem a folytatás is nagyon jó lesz.


A második részben érthetően már nem teljesen Toula (Nia Vardalos) és Ian (John Corbett) lesznek a középpontban, hanem a 20 éves lányuk Paris, akit Elena Kampouris kelt majd életre. Parisnak hasonló dolgokon kell majd átesnie, mint anno az édesanyjának, hiszen a Portokolos nagycsalád nagyon szeret beleszólni egymás életébe ezáltal pedig vicces és esetenként kínos szítuációkból valószínűleg ezúttal sem lesz hiány.


Szerintem már mondanom se kell, de én már nagyon várom a premiert, ami Amerikában Március 24-én lesz majd esedékes. Magyar dátumot egyelőre még nem kapott, de kétlem, hogy itthon ne mutatnák be a moziban, elvégre az első rész itthon is elég sikeres volt tudtommal.

Végezetül jöjjön néhány eddig megjelent kép:


 


 

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése

Keresés